OLLI IKONEN 171

Olen 44 -vuotias lakimies Otalammelta. Perheeseeni kuuluu lukioikäinen tyttö, vaimo ja suomenlapinkoira

Olen Vihdin kunnanvaltuuston ja kunnanhallituksen jäsen sosialidemokraattisessa valtuustoryhmässä. Toimin lisäksi Vihdin Sosialidemokraattien ja Otalammen työväenyhdistyksen puheenjohtajana.

Olen syntynyt ja saanut kasvatuksen demariksi, joka tarkoittaa syvälle juurtunutta tarvetta tavoitella tasa-arvoista ja yhdenvertaista yhteiskuntaa, jossa kaikki pidetään mukana ja heikommista huolehditaan.

Poliittisella saralla yhteisten asioiden hoitamisen lisäksi aika kuluu urheilun parissa itse urheillen sekä Otalammen Metsänpoikien puheenjohtajana urheilumahdollisuuksia muille järjestäen.

Tämän lisäksi toimin aktiivisesti vapaa-ehtoisen maanpuolustuksen parissa. Maanpuolustusharrastuksen kautta ajauduin myös kriisinhallintatehtäviin muutama vuosi sitten, palvellen rauhanturvaajana Libanonissa. Mikäli isänmaa vielä tällä saralla kutsuu niin tulen lähtemään kansainvälisille areenoille rauhaa rakentamaan myös tulevaisuudesssa. Voisinkin kuvailla itseäni aktiivireserviläiseksi ja kriisinhallinta-aktiiviksi.

Yhdellä lauseella: Urheilu kiinnostaa ja kotona menee hyvin😃